Header image header image 2  
"Adevărul Ultim este atât de simplu ..."
  || Dexamethason ohne rezept kaufen ||
   
 
Aham și Ahamvritti

 

Discipolul: Cum o căutare realizată prin intermediul egoul-ui ne poate revela faptul că el este ireal?

Maestrul: Existența egoului face parte din lumea fenomenelor. Îl putem transcende absorbindu-ne în sursa de unde se ridică Ahamvritti (sentimentul de „Eu”, care este permanent la omul obișnuit).

Maharishi afirmă că aceast㠄formă mental㔠(a eului Ahamvritti) este sursa tuturor celorlalte forme mentale, adică a întregii experiențe în lumea manifestată.

Discipolul: Ahamvritti (sentimentul egoului) nu este totodată una din cele trei forme sub care se manifestă egoul? Yogavasishtha, ca de altfel și alte texte străvechi, vorbesc despre trei forme ale egoului.

Maestrul: Este adevărat. Au fost descrise „trei corpuri” ale egoului: material, subtil (astral) și cauzal. Aici nu este vorba decât de o analiză. Dacă metoda folosită pentru a face această analiză ar fi trebuit să depindă de forma egoului, puteți fi siguri că niciodată, nici o căutare adevărată nu ar fi fost posibilă: formele pe care le poate lua egoul sunt multe. Atmavichara (investigarea de sine, introspecția, căutarea în sine însuși a Realității Absolute, realizată după o metodă rațională) cere ca voi să o realizați cu o singură formă a egoului, adică cu Ahamvritta.

Discipolul: E posibil totodată ca ea să rămână incapabilă să realizeze Jnana (cunoașterea; a experimenta continuu starea „Eu sunt Brahman (Supremul Absolut)”, „Totul este Sinele”)?

Maestrul: Căutarea Sinelui, al cărui fir conducător este Ahamvritti, este comparabilă cu căutarea unui câine care își găsește stăpânul grație mirosului său. Stăpânul se poate găsi într-un loc îndepărtat, necunoscut. Totuși aceasta nu-l împiedică cu nimic pe câine să revină lângă el. Mirosul stăpânului este pentru animal un indiciu infailibil. Nimic altceva: veșmântul său, statura – nu contează pentru câine. Câinele se atașează fără greșeală mirosului, în timp ce își caută stăpânul și in final el reușește să îl regăsească.

Discipolul: Rămâne totuși întrebarea: De ce trebuie să căutăm sursa lui Ahamvritti excluzând toate celelalte Vrittisuri (turbion mintal, orice fapt psihic, orice idee, orice sentiment, orice nuanță afectivă) pentru a ajunge la realizarea Sinelui?

Maestrul: Cuvântul Aham este prin el însuși foarte sugestiv. Cele două litere care îl compun, A și ha, sunt prima și ultima literă a alfabetului sanskrit. Acest cuvânt ne sugerează că totul este inclus în el. De ce? Pentru că Aham semnifică existența în ea însăși. Deși conceptul de „Eu” sau de „Eu sunt” este desemnat de obicei prin termenii Ahamvritti, el nu se aseamănă totuși cu celelalte Vrittisuri (fenomene psihice) ale mentalului. Spre deosebire de acestea din urmă care nu sunt legate în mod esențial unele de altele, Ahamvritti este legat în mod egal, prin însăși natura sa, de fiecare din celelalte Vrittisuri. El diferă deci de celelalte intr-un mod fundamental. Căutarea sursei din care se naște Ahamvritti nu vrea deci doar să ducă la fundamentele unei forme de ego ci chiar la sursa din care emană eu, atunci când acesta ia forma de Ahamvritti, implică în mod necesar să fi fost transcens egoul sub toate celelalte forme.

Discipolul: Admițând că Ahamvritti include în esența sa toate formele de ego, de ce trebuie totuși să alegem acest Vritti și nu un altul atunci când căutăm Sinele?

Maestrul: Deoarece el este conținutul ireductibil al tuturor experiențelor voastre; deoarece căutând sursa sa adoptați singura metodă care poate fi utilizată pentru a ajunge la Sine. Se spune că egoul posedă un corp cauzal. Cum credeți că puteți să faceți din el obiectul investigației voastre? Atunci când el se află în această formă, voi sunteți cufundați în tenebrele somnului.

Discipolul: Ego-ul sub formele sale imateriale și cauzale nu devine intangibil, astfel că nu mai putem să-l sesizăm căutând sursa lui Ahamvritti în timpul stării de veghe?

Maestrul: Nu. Această căutare duce la însăși existența egoului. Imaterialitatea acestuia din urmă nu trebuie să ne deruteze.

Discipolul: Singurul scop adevărat este acela de a realiza ființa pură și necondiționată a Sinelui, care nu depinde deloc de ego. La ce-ar putea folosi o căutare centrată pe ego în forma sa de Ahamvritti?

Maestrul: Ego-ul nu se caracterizează decât printr-o singură funcție esențială (deoarece el este evanescent, contează mai puțin faptul că îl înfățișăm aici sub forma sa, sub activitatea sa sau în orice alt fel). El este un nod care leagă Sinele (conștiința pură) de corpul fizic care este inert și lipsit de capacitatea de a simți. De aceea egoul este numit Cid Jada Granthi (nodul dintre conștiința și ceea ce este ne animat), eul, aparatul psihic. Căutând sursa lui Ahamvritti veți sesiza numai aspectul esențial al egoului, Cit (conștiința, văzută ca o caracteristică a Realității Ultime). Din acest motiv această analiză trebuie să vă conducă la realizarea purei Conștiințe de Sine.

Discipolul: Ce relație există între Conștiința pură realizată de Jnani și „Eu”, acceptat ca experiență esențială și primordială?

Maestrul: Conștiința nediferențiată a ființei pure este Inima, Hridayam, ceea ce sunteți cu adevărat, așa cum însuși cuvântul o exprimă (Hrit + Ayam = inima, aceasta). Din inimă emană eul. Aceasta este experiența primordială. Acest Eu are caracterul de Shuddha Sattva (Sattva pură). Cu această calitate de Shuddha Sattva Svarupa (a cărei natură proprie este Sattva pură, adică neatins de Rajas și Tamas) Eul pare să subziste la Jnani (eliberat).

Discipolul: La Jnani (omul eliberat) egoul subzistă sub forma Sattvaică și prin urmare el pare a fi real. Este adevărat?

Maestrul: Nu. Existența ego-ului, sub orice formă ar fi, este ea însăși o aparență, atât la Jnani (omul eliberat) cât și la Ajnani (omul ignorant). Dar acesta din urmă este dominat de iluzia că starea de veghe și lumea sunt reale; egoul îi pare a fi real. Văzând un Jnani (om eliberat) acționând ca celelalte persoane, se va simți obligat să-i atribuie și lui o individualitate.

Discipolul: Atunci care este rolul lui Ahamvritti la Jnani (omul eliberat)?

Maestrul: El nu are rol. Caracteristica unui Jnani este Inima însăși. El este unit, identificat cu această pură Conștiință nediferențiată pe care Upanishadele o desemnează sub numele de Prajnana (conștiința care cunoaște). În Aitareyaupanishad există una din cele patru mari afirmații ale Upanishadelor: „Brahman este Prajnana”. Prajnana este cu adevărat Brahman; nu există alt Brahman (Suprem Absolut) decât Prajnana

Discipolul: Cum este posibil atunci ca Ajnani (omul ignorant) să trăiască în această nefericită ignorare a singurei și unicei Realități?

Maestrul: Deoarece el nu-și percepe decât propriul mental care nu face decât să reflecte lumina răspândită de Conștiința Pură care emană din Inimă. De această Inimă, Ajnani (omul ignorant) nu are cunoaștere. De ce? Pentru că mentalul său este extravertit și nu și-a căutat niciodată sursa.

Discipolul: Ce împiedică această lumină infinită și nediferențiată a Conștiinței care emană din Inimă să se reveleze unui Ajnani (om ignorant)?

Maestrul: Precum apa dintr-un vas reflectă imensul soare în limitele strâmte ale recipientului, tot astfel Vasanasurile sau tendințele latente ale individului reflectă, precum oglinzile, lumina universală și infinită a Conștiinței emanând din Inimă, prezentând sub formă de reflexie, fenomenul pe care noi îl numim mental. Cum el nu vede decât această reflecție, Ajnani (omul ignorant) ajunge să se creadă o ființă finită, un Jiva (individualitate). Dacă mentalul se introvertește căutând sursa lui Ahamvritti, Vasanasurile se sting. Absența lor antrenează dispariția fenomenului de reflexie, adică a mentalului care se resoarbe atunci în lumina Realității Unice, Inima. Aici se află rezumatul și esența a ceea ce un aspirant la desăvârșire trebuie să cunoască. Datoria sa imperioasă constă în a căuta cu fervoare și concentrare sursa lui Ahamvritti.

Discipolul: Dar eforturile pe care el le poate face se limitează la starea de veghe. Cum o căutare realizată într-o singură stare din cele trei ale mentalului, poate să distrugă mentalul?

Maestrul: Fără îndoială, Sadaka începe să caute sursa lui Ahamvritti când este în starea de veghe. Nu se poate spune atunci că mentalul său a fost distrus. Dar însuși procesul de căutare a Sinelui revelează aspirantului că alternanța sau transmutarea celor trei stări ale mentalului, ca de altfel a celor trei stări în sine, face parte din lumea fenomenală care nu ar trebui să afecteze ardenta sa căutare interioară. Căutarea Sinelui prin intermediul autoanalizei nu este posibilă de fapt decât dacă se realizează cu o deosebit de intensă introvertire a minții. Scopul final al unei asemenea căutări este cu adevărat Inima, Lumina Nediferențiată a Conștiinței Pure, în care strălucirea reflectată a mentalului este complet resorbită.

Discipolul: Nu există deci nici o distincție pentru un Jnani între cele trei stări ale mentalului?

Maestrul: Cum ar putea să existe din moment ce mentalul însuși este dizolvat și pierdut în Lumina Conștiinței? Pentru Jnani cele trei stări sunt la fel de ireale. Ajnani este incapabil să înțeleagă aceasta deoarece, pentru el, starea de veghe este modul prin care el atinge realitatea, în timp ce Jnani recunoaște Realitatea prin realitatea însăși. Pura Conștiință este eternă prin însăși natura sa. Ea subzistă imuabil în starea de veghe, în vis și in somnul profund. În ochii celui care s-a absorbit în această Realitate nu există nici mental, nici vreuna din stări și prin urmare nici introvertire nici extrovertire. El este starea permanent trează deoarece el este trezit față de Sinele etern.

El este starea de vis perpetuu deoarece pentru el lumea nu este alt lucru decât un vis constant repetat.

El este starea de continuă adormire deoarece este în orice moment eliberat de conștiința lui „Eu sunt corpul”.

Discipolul: Trebuie deci să consider că vă aflați într-o stare de trezire – visare – adormire în timp ce îmi vorbiți?

Maestrul: Cum experiența voastră conștientă se limitează doar la momentele de extrovertire a mentalului, voi numiți momentul prezent stare „de veghe”. Dar sunteți în acest moment adormiți față de Sine, ceea ce face din voi oameni care dorm perpetuu.

Amoxicillin generic cost Buying nolvadex online Generic fluoxetine online


Viagra comes as a tablet containing sildenafil citrate, to take by mouth. For most men, the recommended dose is 50 mg. taken, as needed, approximately 1 hour before sexual activity. However, sildenafil citrate may be taken anywhere from 4 hours to 0.5 hour before sexual activity. Based on effectiveness and toleration, the dose may be increased to a maximum recommended dose of 100 mg or decreased to 25 mg. The maximum recommended dosing frequency is once per day.

Canada generic viagra price viagra is used to treat erectile dysfunction and aids sexual potency in men. it has to be taken daily at least for 12 weeks. you can purchase viagra online from us here with free shipping and best price for you buy viagra online | sex pharmacy viagra generic viagra is a medicine approved for use to treat erectile dysfunction and aids sexual potency in men. it has to be taken daily effective against erectile dysfunction. you can purchase viagra online from us here with free shipping and best price for you buy viagra online | sex pharmacy viagra tablet capsules viagra is a medicine approved for use to treat erectile dysfunction and aids sexual potency in men. it has Viagra 360 Pills 50mg $355 - $0.99 Per pill to be taken daily effective in controlling your erection. it can control erections to a certain degree for up to 7 days, but this does not mean that you will have problems afterwards. can purchase viagra online from us here with free shipping and best price for you buy viagra online | sex pharmacy buy viagra tablets online viagra generic online buy viagra online | sex pharmacy online A Florida woman was arrested in after she filmed a Walmart bathroom, using what appears to be human feces as toilet paper. Video posted on Facebook Monday night shows a woman using human waste as toilet paper in the urinal next to an aisle of food items. The video does not give woman's race, but WPLG reports she can possibly be heard claiming her name is "Ashlee Farrow" — and that several other women are filming with her, presumably to show the public exactly what she's doing. SPONSORED Store security guards arrived to arrest the unidentified woman, which is when the rest of video begins. woman is seen talking to the security guard about her use of the bathroom and then using words "human excrement" several times. The woman then walks away from the security guard, presumably to continue using the bathroom. "Somebody better call the police," one of female shoppers can be heard saying. Police then showed up and arrested the woman. Watch the video, embedded via Facebook, below: If you are trying to read our book (and what a joy it is to share with you!), there are a couple of places you can access our digital content at no charge. In the upper right corner of this home page, click the Digital content link. This will take you to a special page that offers most, but not all of our published books for free. If you are able to read this page, and don't see all the books available first time you visit this site, then feel free to email us and we can get those books to you. You can also find links in the navigation bar to each of our pages that give links to the books we're working on and the rest of books from those authors we feature. And if you want to check out some of our other articles in web site, click on one of the "other features" links we have set up for the "Book Review" section of this site. But we are also pleased to offer you an amazing new way to find both of our work as well other authors who are working on the same topics as you. You can find the latest articles (in all our disciplines) Generic for orlistat for free by typing in the keywords "Articles", Erythromycin buy online uk "Reviews" and "Publications" (it looks like any combination of words that you can type into your browser) the search box available upon entering our site. Or you can go to our "New Articles" page on this webpage where we feature a fresh list, each Monday, of articles from all our disciplines that have just been published week, at no charge! So once you find us, let us know who you are and what you'd like to read about. And as always, if you find a mistake in any of our articles (or if you even spot an error in our book reviews you found on this site!) are encouraged to get in touch with us directly, just as you would with any of our professional authors! You Dexamethason salbe kaufen can be sure that anyone who needs to (or will) correct a misunderstanding or point out mistake is available to do so, as soon you want to correct a passage in any of our articles! Now, off to our book reviews! On Friday, the Texas Republican Party's Executive Committee will hold a meeting to choose two at-large delegate candidates for statewide offices, with the winner of that election becoming the party's Delegate Selection Committee Chair. The chair of this committee could then choose which candidate to support at the Republican National Convention in July. While both of these races include several top GOP officials — including Gov. Greg Abbott, Lt.

Viagra 240 Pills 50mg $255 - $1.06 Per pill
Viagra 30 Pills 100mg $59 - $1.97 Per pill
Viagra 30 Pills 50mg $55 - $1.83 Per pill
Viagra 360 Pills 100mg $369 - $1.03 Per pill
Viagra 60 Pills 50mg $85 - $1.42 Per pill
Viagra 60 Pills 50mg $85 - $1.42 Per pill



MeersburgBad DĂŒbenOlbernhau
Oak LeafBaxter SpringsOak Bluffs
Viagra ArcadeKent CityViagra Sunny Isles Beach


Cheap viagra canada



cheap viagra from canadian pharmacy
cheap canadian generic viagra
generic viagra for sale canada
canadian generic viagra pharmacy
buying generic viagra from canada

Canada generic viagra teva Pomada cataflam generico preco cialis cheap online sex prescription viagra generic viagraf gynephthalexfetamine lisdexamfetamine buy viagra online sex cialis generic in england online buy cialis prescription generic for women buy cialis online viagra sex generic gynephthalexfetamine cialis online purchase viagra generic oral buy online cialis cheap viagra generic buy online Pantozol gĂŒnstig kaufen cialis hosanna 5 generika buy online cialis oral generic viagra pharmacy online cia